Jan 13, 2012

2012...sesuatu yg baru akn bermula...

As salam...
mlm ni 2nd nite aku kje mlm...aku harap mlm nie x seteruk mlm smlm...wat kes smp ayam bkokok...sbb esk kul 10 pg aku nk kne pi dgr taklimat kt oum...utk degree course yg bakal aku amek nie...aku harap aku dpt mhabiskn degree aku ni ngan jayanyer...sbb byk rumours yg aku dgr..amek degree ni ssah...nk2 kne wat 2 kje dlm 1 mse..mksud aku kje n blaja....dgn kdaan OT yg teruk...n board yg x penah surut2 kesnyer,,,ngan org2 yg x reti nk jge kebajikan keliknyer...so aku harap aku sekuat org2 yg da pn bjaya dlm degree ...dan aku nk tnjukkn pd org2 yg suke mpelekehkn kebolehan org len...yg aku bole jd yg lbh baek dr depa...doakn aku yer kwn2......dan kpd mrk2 yg slalu menyokong n mpercayai aku...korg mmg da best n aku syg sgt kt korang...

No comments:

Post a Comment

CSSU