May 15, 2012

SYUKUR....


Alhamdulillah...syukur aku panjatkan kerana masih diberi peluang bernafas hingga ke hari ni oleh Yang Maha Kuasa.....YA ALLAH....

 .....13 mei yg lepas kami warga dewan bedah HBP telah dikejutkan dengan berita pemergian isteri salah seorg drpd kawan kami , kerana terbabit dgn xcident kt sri menanti ,muar....berita ini buatkan aku bertambah insaf dan lebih menghargai kehidupan yg dikurniakan ALLAH...arwah juga merupakan salah seorg staf kt HBP....mempunyai anak seorg ppuan berusia 2 thn dan sedang pregnant 2 bln...Ya Allah x terbayang aku cm ne nk teruskan hidup dengan ketiadaan org yg tersayang....semalaman wat aku berfikir tentang kdaan ini...pe yg dpt aku harapkan semoga beliau ditempatkan dikalangan org yg beriman dan semoga rohnya dicucuri rahmat..wat kwn ku Ejam...aku harap ko tabah dlm mhadapi dugaan ini.. dan redha dgn pemergian arwah....segala yg berlaku ade hikmah disebaliknyer...berat mata memandang berat lagi bahu yg memikul...

YA ALLAH...kuatkanlah semangat sahabat ku dalam menempuh hari2 yg mendatang....

No comments:

Post a Comment

CSSU